obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
(Niet voor support gebruiken aub)
 Onderwerp afdrukken
v9 RC
MysticFire
Hey guys,

echt heeel lang geleden dat ik hier nog was, na enkele jaren van afwezigheid ben ik weer van plan te starten met een website ( in PHP Fusion - v9- ) . Voorlopig nog te weinig tijd, maar ben ook wel van plan om weer met thema's bezig te gaan zijn. hier en daar weer wat gaan designen enz.

Zijn er al mensen hier bezig met wat dingen voor de v9 versie van PHP Fusion?

Hoe gaat het verder met het cms, heb de indruk dat de gehele community nogal dood is tov enkele jaren geleden.
 
douwe_yntema
Voor zover mij bekend is er op deze site nog niemand bezig met V9. Ben zelf gestart met ee. NL vertaling, maar door de vele issues in V9 bleek dat nog wat te vroeg.
 
MysticFire
Als je wil kan ik je helpen met de vertaling.( Geef maar aan welke files jij doet en welke ik moet doen dan. scheelt je weer werk ) Jammer dat de community niet meer zo "alive"is . Ik wil graag helpen daar verandering in te brengen.

Ben nu eerst bezig met een thema voor mn eigen website. als die klaar is moet ik even iemand zoeken doe me kan helpen de psd's die ik maak te coderen naar v9 om ze dan hier gratis te releasen.

Zou toch mooi zijn om als NL-Talige community wat exclusieve content te kunnen aanbieden.
 
douwe_yntema
De hele vertaling staat op Github:

https://github.com/douweyntema/Fusion...Fusion9_NL
 
MysticFire
Nog veel werk zo te zien inderdaad. Jij wacht tot ze de sharp release doen om het verder af te werken?
 
douwe_yntema
Ja, ik was enthousiast begonnen, al gewaarschuwd door Wanabo (een gewaarschuwd mens telt voor twee), maar toen RC2 uitkwam en er nog een heleboel issues waren, was het snel gedaan met mijn enthousiasme.
 
MysticFire
Dan wachten we ff op de finale release.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'v9 RC', te verwijzen!
BBcode:
HTML: